Weller wil u als klant via alle kanalen zo goed mogelijk bedienen, zowel persoonlijk als digitaal. Met de invoering van Conversational Chat op onze website en WhatsApp hebben we er extra kanalen bij om mensen snel en goed te kunnen helpen.

Wanneer kunt u de chat en WhatsApp gebruiken?

Ze zijn opengesteld op maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. U kunt er terecht met alle woonvragen. Klanten waarderen het contact via chat en WhatsApp met gemiddeld een 9.0.

Hoe werkt het?

WhatsApp? Via 045 - 404 86 00 of klik hier. 
Webchat? Klik hier. Of klik op de chat-knop rechtsonder in beeld die verschijnt op wellernet.nl. Daar kunt u uw vraag intypen. 

U krijgt heel snel een eerste reactie. Als de vraag moet worden uitgezet naar collega's dan kunt u nog dezelfde dag een antwoord verwachten. 

U kiest

Met de invoering van deze chatfuncties gaat Weller voor uitbreiding van de dienstverlening en kunt u kiezen welke vorm van contact u het fijnste vindt. Komt u liever langs in onze Wellerij? Dan bent u hier van harte welkom. Belt u graag? Wij blijven telefonisch heel goed bereikbaar. Toch loont het soms om wat nieuws te kiezen. Probeer dus eens de chat, grote kans dat het u goed gaat bevallen.