uitvoeren reparaties

Reparatieverzoek

Is er iets kapot in of aan uw woning? Toilet verstopt? Ergens een lekkage? Een deurbel die het niet meer doet? U kunt het nu heel makkelijk aan ons doorgeven. Maak een account aan bij MijnWeller en geef uw reparatieverzoek aan ons door. Dit kan 24 uur per dag en 7 dagen per week. Bij vragen kunt u natuurlijk altijd met ons Klanten Contact Centrum bellen:
(045) 404 86 00.


LET OP!

Door een technische update is het doorgeven van een reparatieverzoek via MijnWeller tijdelijk niet mogelijk. Geef uw reparatieverzoek door aan ons Klanten Contact Center via: (045) 404 86 00. Excuses voor het ongemak!


Spoed?

U kunt ook buiten kantoortijden bellen naar (045) 404 86 00. U wordt dan automatisch doorverbonden met iemand van de meldkamer. Zij beoordelen de situatie en zullen, als dat nodig is, meteen handelen om het probleem voor u op te lossen. Niet-spoedeisende zaken worden, voor verdere afhandeling, de eerstvolgende werkdag bij Weller gemeld.

Doet uw verwarming het niet meer?

Dat lossen we ook direct voor u op. Alleen doet Weller dat niet zelf, maar werken we daarvoor samen met twee gespecialiseerde bedrijven. Bel rechtstreeks naar het bedrijf dat het onderhoud van uw installatie verzorgt. Zij zijn dag en nacht te bereiken, 7 dagen per week.

onderhoud verwarming

Heerlen

Bel dan Hajnadi Installatietechniek BV: (045) 545 12 00

> Uitzondering

Woont u in Heerlen en wordt uw woning gestookt en gekoeld met Mijnwater? Bel dan Mijnwater BV:
(045) 571 69 20

Brunssum en Schinveld

Bel dan Volta Limburg: (088) 027 88 89 of mail naar klantenservice@voltalimburg.nl

Glasschade?

Bal door het raam? Andere glasschade? Als er glas kapot is aan de buitenkant van uw woning, dan moet dat zo snel mogelijk worden gemaakt. Heeft u een glasverzekering bij Weller, dan lossen we het ook direct voor u op. Alleen doet Weller dat niet zelf, maar werken we daarvoor samen met twee gespecialiseerde bedrijven. Bel rechtstreeks naar het bedrijf dat het glasherstel verzorgt. Zij zijn dag en nacht te bereiken, 7 dagen per week. Het kan zijn dat we even een noodvoorziening aanbrengen. Maar hoe dan ook zorgen we ervoor dat de schade zo snel mogelijk wordt hersteld. Als de glasschade is veroorzaakt door inbraak of vandalisme, vragen we u aangifte te doen bij de politie. Voor onze verzekering hebben wij namelijk een kopie van het politierapport nodig. Glasschade ter plaatse van algemene ruimten kunt u altijd melden bij Weller.

Heerlen
Bel dan Glashandel van Ooijen: (045) 531 14 13

Brunssum en Schinveld
Bel dan Service Glasherstel Limburg: 0800-2047


Verstopt riool?

Weller heeft hiervoor een samenwerkingsverband met twee gespecialiseerde bedrijven. Bel rechtstreeks naar het bedrijf dat de rioolontstopping verzorgt. Zij zijn dag en nacht te bereiken, 7 dagen per week.

Heerlen
Bel dan Van der Velden Rioleringsbeheer: (045) 571 17 00

Brunssum en Schinveld
Bel dan Rions Riooltechniek: (043) 321 49 78


Elektrastoring?

Weller heeft hiervoor een samenwerkingsverband met drie gespecialiseerde bedrijven. Bel rechtstreeks naar het bedrijf dat de elektrastoring oplost. Zij zijn dag en nacht te bereiken, 7 dagen per week.

Heerlerbaan en Heerlen Centrum
Bel dan Electro Service Ruipers: (045) 541 30 24

Heerlerheide en Schinveld
Bel dan Kontakt Elektrotechnische Installaties: (045) 521 29 65

Brunssum
Bel dan EPM Maastricht: (043) 364 28 23

Liftstoring?

Weller heeft hiervoor een samenwerkingsverband met Thyssenkrupp. Bel rechtstreeks naar hun. Zij zijn dag en nacht te bereiken, 7 dagen per week via (0800) 247 36 50.