Niet tevreden?

Iedere dag doen wij ons best om een goede service te bieden. Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over onze dienstverlening, maar het kan natuurlijk voorkomen dat u niet tevreden bent of misschien een klacht heeft. Laat het ons dan weten. 

Let even op!

Een reparatieverzoek of overlastmelding is geen klacht over onze dienstverlening. 

  • Is er iets kapot in uw woning? Dan kunt u een reparatieverzoek melden.
  • Heeft u overlast, bijvoorbeeld geluidsoverlast of een vorm van overlast van de buren of hangjeugd? Dan kunt u een overlastmelding indienen
  • Wilt u een melding maken over onderhoudswerkzaamheden of schoonmaak in uw gebouw? Neem dan contact op met ons Klanten Contact Centrum via 045 - 404 86 00 of bespreek het met uw complex- en wijkbeheerder.
  • Wilt u bezwaar maken tegen de vastgestelde huurprijs of de huurverhoging? Vult u dan het bezwaarschrift in of ga naar de pagina over de huurverhoging 2024.

Meer informatie over klachtenafhandeling

Hieronder vindt u meer informatie over hoe het klachtenproces binnen Weller werkt.

Veelgestelde vragen over klachten 

Uw klacht melden

Uw klacht over onze dienstverlening kunt u op een van de volgende manieren indienen:

Klachtenformulier

U bent*

Namelijk:

Heeft u over de klacht overleg gehad of gecorrespondeerd met een of meer medewerker(s) van Weller?*
Heeft u zelf geprobeerd de klacht op te lossen?
Zijn er schriftelijke stukken met betrekking tot de klacht?*
Wilt u, als de commissie het verzoek behandelt, daarbij aanwezig zijn?*
Laat u zich door iemand bijstaan of vertegenwoordigen bij de klachtencommissie?*

Namelijk door:

Vragen?

Heeft u naar aanleiding van deze informatie nog een vraag voor ons over het indienen van uw klacht? Neem dan gerust telefonisch contact op met de klachtenfunctionaris van Weller via het Klanten Contact Centrum via 045 - 404 86 00.